پيام تبريک فرماندار محترم شهرستان فارسان به مناسبت روز جهاني خبرنگار هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهيد محمود صارمي نامگذاري شده است فرصتي ارزشمند و گرانبها است ، بر

پيام تبريک فرماندار محترم شهرستان فارسان به مناسبت روز جهاني خبرنگار هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهيد محمود صارمي نامگذاري شده است فرصتي ارزشمند و گرانبها است ، بر

پیام تبریک فرماندار محترم شهرستان فارسان به مناسبت روز جهانی خبرنگار هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، بر

کد خبر: 202002 تاریخ انتشار: 1402/05/25 11:54:32
نمایش: 287
اخبار
پيام تبريک فرماندار محترم شهرستان فارسان به مناسبت روز جهاني خبرنگار هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهيد محمود صارمي نامگذاري شده است فرصتي ارزشمند و گرانبها است ، براي پاسداشت مقام شامخ تمامي انسان هاي فرهيخته که در راه روشنگري و آگاهي بخشي به جامعه جان خود را تقديم انقلاب کردند.
پيام تبريک فرماندار محترم شهرستان فارسان به مناسبت روز جهاني خبرنگار
هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهيد محمود صارمي نامگذاري شده است فرصتي ارزشمند و گرانبها است ، براي پاسداشت مقام شامخ تمامي انسان هاي فرهيخته که در راه روشنگري و آگاهي بخشي به جامعه جان خود را تقديم انقلاب کردند.
((شهداي خبرنگار ،شهيد وهاب شهراني کراني)) خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند. خبرنگاران وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي کنند و سلامت فرهنگي و فکري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.
بي ترديد کارکرد رسانه هاي محلي در ارائه تصويري از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومي بر مسئولان و دستگاه هاي اجرايي بي بديل و غيرقابل انکار است و راستي که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسيار خطير و حساس است.
چنانچه پيامبر خدا صلي الله عليه و آله در حديثي فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هيچ ملامت گري نهراس». از همين روست که مي توانيم حق گويي و مطالبه گري حق توسط خبرنگاران عزيز را مجاهدتي عظيم و فداکاري فرهنگي سترگ بناميم و قدردان آن باشيم.
سيدهادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
20
امروز
463
دیروز
593
هفته
4226
ماه
72166