تفاوت مديريت ميداني با مديريت کارتابلي/ شهرستان فارسان ميدان حضور مديران

کد خبر: 190970 تاریخ انتشار: 1402/01/22
نمایش: 628
اخبار
"مديريت ميداني با مديريت کارتابلي تفاوت مي‌کند" اين جمله معروف رييس دولت سيزدهم است که نشان از اهميت کار ميداني و عدم اتکاي محض به گزارشات دريافتي است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، اين مهم در حدود يک سال و نيم گذشته از دولت سيزدهم به خوبي در ساختار دولت از لايه‌هاي بالايي تا مياني و پاييني مشهود بوده بطوريکه رييس‌جمهور دور دوم سفرهاي خود را آغاز کرده است  و علاوه‌بر آن وزرا، معاونان وزار و مديران ستادي بارها به مناطق مختلف کشور از جمله چهارمحال و بختياري سفر کرده و از نزديک مسائل و مشکلات را احصا و براي رفع آن چاره‌انديشي کرده‌اند.

با تغيير دولت قبل و روي کار آمدن دولت انقلابي سيزدهم، انتظاري که وجود داشت، اين بود که مديران اين دولت با در نظر گرفتن سبک و الگوي مديريت جهادي به تاسي از رييس‌جمهور  انقلابي، ميزها و صندلي‌ها را رها کنند، در ميان مردم حضور پيدا کنند و مشکلات را از نزديک ببينند و راه‌حل‌هاي دقيق و کارشناسي براي رفع آن‌ها در نظر گيرند.

رهبر معظم انقلاب بارها در کلام و بيانات خود خطاب به مديران اجرايي و دولتمردان در دولت هاي مختلف، از لزوم روحيه جهادي براي حل مشکلات و عبور از تنگناها سخن گفته‌اند. براساس بيانات امام خامنه‌اي، کار جهادي را بايد عبور از موانع و وفاداري به آرمان‌ها، هدفمندي، هوشياري و شوق به کار و تلاش براي حل مشکلات دانستند.

براساس آنچه رهبر معظم انقلاب تاکيد کرده‌اند و با توجه به ضرورت ملي در شرايط تحريم و فشار دشمنان، مديران دولت سيزدهم تفکر و روحيه جهادي را در دستور کار مديريتي خود قرار داده و نشان دادند که در تحقق رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب پيشتاز هستند.

اين موضوع براي رسيدگي به وضعيت استان‌هاي کمتربرخوردار و محروم از اهميت دوچنداني برخوردار شده است و در همين راستا از همان ابتداي شکل‌گيري دولت سيزدهم تاکنون سفرهاي متعددي از وزرا و مسئولان ارشد کشوري به استان چهارمحال و بختياري شکل گرفت.

به طور نمونه از ابتداي سال 1401 تاکنون بيش از 210 سفر کاري مديران ارشد ملي، استاني و مديران کل به شهرستان فارسان براي بازديد، نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌هاي نيمه‌تمام اين شهرستان انجام گرفت که در ادامه تعدادي از اين سفرها ذکر شده است.

 
رديف مقامات کشوري- استاني- شهرستاني دفعات حضور در شهرستان
1 وزير نيرو 1
2 معاون اجرايي رييس جمهور 2
3 وزير جهاد کشاورزي 1
4 معاون وزير نيرو 2
5 مديريت بحران کشور 1
6 رييس بنياد مسکن کشور 1
7 معاون دانشگاه علوم پزشکي 2
8 استاندار 5
9 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار 5
10 معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار 2
11 معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار 3
12 معاون امور عمراني استاندار 7


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
154
امروز
428
دیروز
394
هفته
4026
ماه
71281