۷۰ درصد عمليات احداث خوابگاه دانشجويي دانشکده هنر فارسان اجرايي شد

کد خبر: 180267 تاریخ انتشار: 1401/11/07 17:45:16
نمایش: 776
اخبار
فرماندار فارسان با اشاره به جمعيت جوان اين شهرستان گفت: ۷۰ درصد عمليات احداث خوابگاه دانشجويي دانشکده هنر و علوم انساني فارسان اجرايي شده است و تا مهرماه سال ۱۴۰۲ فاز اول آن تکميل مي‌شود.

سيد هادي صالحي با حضور در خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) مرکز چهارمحال و بختياري افزود: عمليات آزادسازي بخشي از زمين‌هايي که در محدوده دانشکده هنر و علوم انساني فارسان قرار داشتند انجام شده و راه و شهرسازي اقدامات مربوطه را انجام داده است و اداره کل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي اُستان را در اختيار دانشکده قرار داده است.


فرماندار فارسان تاکيد کرد: ۱۷ سال پيش مصوب شد دانشکده هنر شهرستان فارسان به مجتمع آموزش عالي تبديل شود ولي در تمام اين سال‌ها اقدامي در اين خصوص صورت نگرفت.
 

وي تصريح کرد: مجموعه فرمانداري شهرستان فارسان آماده است به کمک دانشگاه شهرکرد و با استفاده از ظرفيت‌هاي شهرستان زمينه تبديل اين دانشکده به مجتمع آموزش عالي را هر چه سريعتر فراهم کند.
 

فرماندار شهرستان فارسان يادآور شد:دانشکده هنر و علوم انساني فارسان جز جدايي ناپذير و مهمي از شهرستان است و مجوز استخدام اعضاي هيات علمي اين دانشکده براي شهرستان فارسان صادر شده است.

صالحي در ادامه يادآور شد:تکميل ورزشگاه آموزشکده فني جونقان از جمله طرح‌هاي دانشگاهي در شهرستان است که مصوبه سفر دارد و مديريت آموزشکده فني جونقان قسمتي از کار را شروع کرد و طرح را بر روي بر روي سامانه تکميل طرح ها قرار داده است.
 

فرماندار فارسان در خصوص پژوهشگاه طيور دانشگاه شهرکرد در شهرستان گفت:وزرات علوم، تحقيقات و فناوري تنها ۲ مجموعه بزرگ تحقيقاتي در زمينه‌طيور در کل کشور دارد که اين مراکز در اُستان‌هاي البرز و چهارمحال و بختياري قرار دارند و مرکز تحقيقات طيور شهرستان جونقان داراي ۲ مجموعه مرغداري است.
 

وي ادامه داد: بر اساس يک تفاهم‌نامه که بين دانشگاه شهرکرد، مجموعه‌ پارک علم و فناوري و شرکت‌هاي دانش بينان منعقد شد و از محل اعتبارات سفر نيز براي توسعه آن بودجه در نظر گرفته شده است.
 

صالحي يادآور شد: يکي از اين مرغداري‌ها براي توليد تخم‌مرغي که مصرف دارويي دارد و براي توليد واکسن و موارد مشابه استفاده مي‌شود و مرغداري ديگر براي تقويت و توليد گونه بومي 'مرغ آرين' که زيست بيشتري با آب و هوا و اقليم اُستان دارد، استفاده مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
45
امروز
368
دیروز
404
هفته
1778
ماه
69090