اگر امنيت خدشه‌دار شود زندگي به کام مردم تلخ خواهد شد

کد خبر: 179426 تاریخ انتشار: 1401/07/16
نمایش: 211
اخبار
امام‌جمعه فارسان گفت: امروزه يکي از ارکان پيشرفت هر جامعه‌اي وجود امنيت در آن جامعه بوده و امنيت به‌عنوان سرشاخه ساير حوزه‌ها در جلب رضايت مردم داراي اهميت خاص است که اگر امنيت خدشه‌دار شود زندگي به کام مردم نيز تلخ خواهد شد.

 
 به مناسبت فرارسيدن هفته نيروي انتظامي، صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان با حضور پرشور مسئولان شهرستان و خانواده‌هاي شهدا برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در صبحگاه مشترک هفته فراجا گفت: حضور امروز ما در جمع برادران نظامي و انتظامي اول از باب تشکر از اين نيروهاي جان‌برکف است که همواره در خط مقدم تأمين امنيت بوده و در اين راه از جان خود مايه مي‌گذارند و تاکنون شهداي بسياري را در اين راه تقديم نظام و انقلاب و اين ملت شريف کرده‌اند.
 
وي اظهار داشت: امروزه يکي از ارکان پيشرفت هر جامعه‌اي وجود امنيت در آن جامعه بوده و امنيت به‌عنوان سرشاخه ساير حوزه‌ها در جلب رضايت مردم داراي اهميت خاص است که اگر امنيت خدشه‌دار شود زندگي به کام مردم نيز تلخ خواهد شد.
 
وي تصريح کرد: در جوامع و در ميان اقشار مختلف، گروه‌هاي خطرناکي يافت مي‌شوند که اگر مجال کنشگري پيدا کنند مي‌توانند براي جامعه چالش سازي و بحران‌آفريني نمايند. از نمونه‌هاي بارز اين گروه‌هاي خطرناک براي جامعه در ادبيات قرآني، گروه‌هايي مثل مُترفين، مرجفين، خراصّين و... هستند.
 
وي افزود: مترفين از نظر اقتصادي عامل رکود، از نظر اجتماعي عامل فساد و از نظر سياسي باعث تفرقه در جامعه‌اند. مرجفون نيز خبرسازان دروغين، شايعه‌پردازان، شايعه‌پراكنان، اضطراب آفرينان و متزلزل کنندگان قلوب مردم هستند. معمولاً شايعه را دشمن سفارش مى‌دهد، منافقان توليد مى‌كنند و افراد ساده‌لوح مى‌پذيرند.
 
حجت‌الاسلام ملک پور بيان داشت: همچنين خرّاصون كسانى هستند كه حرف‌هاى بى‌پايه و اساس مى‌زنند و دور از منطق مي‌زنند. به نظر مي‌رسد مرجفون، شايعه‌پردازان و خراصون شبهه پردازان باشند.
 
وي به پوک مغزان خشب مسنده اشاره داشت و اظهار داشت: در آيه چهارم منافقون، قرآن مي‌فرمايد: وقتي آن‌ها را مي‌بيني، از قيافه‌هايشان خوشت مي‌آيد! و اگر حرف بزنند، جذب حرف زدنشان مي‌شوي! ولي درواقع، مثل چوب‌هاي بي‌مصرفي‌اند که به ديواري تکيه خورده‌اند! از سايه خودشان هم مي‌ترسند! آن‌ها دشمن واقعي اسلام‌اند. از آن‌ها حذر کن. خدا بکشدشان که چطور از مسير حق به انحراف کشيده مي‌شوند

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
12
امروز
407
دیروز
883
هفته
3823
ماه
71327