اتفاقات شهرستان فارسان در هفته گذشته/ 2 بازارچه در شهر فارسان فعاليت خود را آغاز خواهد کرد

کد خبر: 179425 تاریخ انتشار: 1401/07/23
نمایش: 261
اخبار
فرماندار شهرستان فارسان گفت: با توجه به زحمتي که عزيزان در اداره ميراث فرهنگي و شهرداري فارسان داشتند انشاالله در ماه‌هاي آينده 2 بازارچه در شهر فارسان فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومي شهرستان فارسان ،در راستاي برنامه‌هاي هفته گذشته اظهار داشت: صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي و امدادي و تقدير و تشکر از زحمات و تلاش‌هاي همکاران عزيز در فراجا در محل فرماندهي انتظامي شهرستان برگزار شد و از مقام شامخ شهداي انتظامي و عزيزان شاغل در فرماندهي انتظامي تقدير شد در اين هفته سرکشي از خانواده‌هاي معظم شهداي انتظامي انجام شد.
 
سيد هادي صالحي به تسهيلات مسکن روستاي اي اشاره‌اي داشت و گفت: با توجه به مشکلاتي که عزيزان ما در بنياد مسکن شهرستان در رابطه با تسهيلات مربوط به ساخت مسکن روستايي در سطح شهرستان داشتند جلسه‌اي با بانک‌هاي عامل شهرستان برگزار شد و مقرر گرديد ظرف هفته‌هاي آينده بانک‌هاي عامل نسبت به مابقي تسهيلات باقي‌مانده‌اي که مربوط به سال 1400 هست در سطح شهرستان اقدام کنند در سال 1400 درمجموع 373 فقره تسهيلات به شهرستان ابلاغ‌شده بود که 297 فقره آن اقدام شده و 76 مورد باقي‌مانده که مقرر گرديد در اسرع وقت اقدام گردد.
 
وي در به جلسه اين هفته‌اي ستاد شئون اشاره داشت و بيان داشت: جلسه ستاد شئون شهرستان جلسه شوراي فرهنگي عمومي شهرستان با حضور اعضا در محل فرمانداري برگزار شد با توجه به اينکه در هفته وحدت و ولادت نبي اکرم و امام صادق (ع) برنامه‌هاي مختلفي توسط مجموع دستگاه‌هاي مختلف شهرستان پيشنهادشده بود که مقرر گرديد با شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان و ستاد شئون شهرستان در روز ولادت نبي اکرم (ص) برنامه جامع و متمرکزي در سطح شهرستان خصوصاً مصلي هاي برگزاري نماز جمعه اجرا شود.
 
صالحي گفت تکريم و معارفه در شهرستان انجام شد که: اداره کتابخانه‌هاي عمومي شهرستان با حضور مديرکل تکريم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان هم در هفته گذشته انجام شد.
 
2 بازارچه در شهر فارسان فعاليت خود را آغاز خواهد کرد
 
وي خاطرنشان کرد: جلسه ستاد تنظيم بازار با محوريت بررسي تخلفات مجموعه اصناف در سطح شهرستان در فصل شروع کار و بازگشايي مدارس و ارائه گزارش اقدامات انجام‌شده و همچنين ايجاد بازارچه شهرستان برگزار شد و با توجه به زحمتي که عزيزان در ميراث فرهنگي و شهرداري فارسان داشتند انشا الله در ماه‌هاي آينده 2 بازارچه در شهر فارسان فعاليت خود را آغاز خواهد کرد
 
در بعضي مناطق شهرستان نسبت به جمعيت ما کمبود نانوا داريم
 
فرماندار شهرستان فارسان در ادامه افزود: جلسه کارگروه آرد ونان شهرستان با حضور اعضا بررسي شد با توجه به اينکه در شهرستان نزديک به 100 در صد نانواهاي عزيز که به ارائه خدمات مي‌پردازند به سامانه‌اي که جهاد کشاورزي مشخص کرده‌اند متصل شده‌اند. در بعضي مناطق شهرستان نسبت به جمعيت ما کمبود نانوا داريم که حدود 6 درخواست در اين کارگروه ارائه شد که موردبررسي قرار گرفت و نهايتاً تصويب شد که بر اساس فرايندي که عزيزان در اتحاديه دارند اقدامات لازم انجام شود
 
سيد هادي صالحي به جلسه پدافند غيرعامل شهرستان هم اشاره داشت و گفت: جلسه ستاد مديريت بحران با توجه به شروع فصل سرما و آغاز مخاطرات جويي در سطح شهرستان برگزار شد.
 
 با توجه به اينکه در آستانه هفته پدافند غيرعامل در آبان ماه قرار داريم جلسه پدافند غيرعامل شهرستان و کارگروه‌هاي يازده‌گانه آن در شهرستان برگزار شد و برنامه‌هاي لازم توسط دستگاه‌هاي عضو براي هفته پدافند غيرعامل پيشنهاد داده شد.
 
مناطقي که دچار تنش آبي هستيم تمهيدات و پيش‌بيني‌هاي لازم صورت گرفت
 
وي گفت:با توجه به اينکه در سطح شهرستان نياز به اين داريم که در مناطقي که دچار تنش آبي هستيم تمهيدات و پيش‌بيني‌هاي لازم صورت بگيرد همچنين جايي که نياز به حفر چاه وجود دارد و نياز به مجوزهاي لازم است اين اقدام توسط عزيزان در اداره آب و آبفا مصوب شد که در اولويت قرار بگيرد و انجام شود و همچنين تأمين آب مورداستفاده زمين‌هاي چمن سطح شهرستان از آب‌هاي غير از آب شرب هم مصوب شد که در برنامه عزيزان ورزش و جوانان قرار گيرد.
 
وي بيان داشت: در جلسه شوراي توسعه تشکل‌ها و سمن‌ها و سازمان‌هاي مردم‌نهاد شهرستان نيز در هفته گذشته برگزار شد و به پيشنهادت تعدادي از سمن‌ها براي صدور مجوز فعاليت با حضور اعضا موردبررسي قرار گرفت و بر اساس گزارشاني که ارائه شد اقدامات لازم براي صدور مجوز در جلسه انجام شد
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
17
امروز
823
دیروز
394
هفته
4026
ماه
71281