نشست و بررسي رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان فارسان

کد خبر: 179424 تاریخ انتشار: 1401/07/23
نمایش: 239
اخبار
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري گفت: ايجاد مخزن آب، اصلاح شبکه فاضلاب در شهرهاي شهرستان فارسان که نيازمند اخذ ماده 23 مي‌باشد مورد بررسي قرار گرفت و در تلاش هستيم که مجوزات آن‌ها هرچه سريع‌تر اخذ شود.
احمدرضا محمدي، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان در جلسه که با حضور فرماندار، اعضاي محترم شوراها و شهرداران و دهياران بخش مرکزي داشت به بررسي مشکلات بخش مرکزي پرداخت.


محمدي گفت: در خصوص آب و فاضلاب راهکارها و نحوه هم‌افزايي براي رفع مشکلات و برنامه‌ريزي براي اين کارها انجام شد که خدا را شکر توافقات بسيار خوبي نيز صورت گرفت.

وي به مشکلات شهر گوجان اشاره داشت و تصريح کرد: در شهر گوجان مقرر شد در سه محور اصلاح و بازسازي شبکه آب، ايجاد مخزن ذخيره آب و بحث شبکه فاضلاب کارهايي صورت پذيرد که اميد است کارهاي مخزن آب در سال 1401 عملياتي شود و بحث مربوط به بازسازي نيز به همين شکل و در بحث فاضلاب انشاالله با رفع مشکلات و دريافت مجوزها با انجام هم‌افزايي اخذ شود.


وي به خواسته مردم روستاي ده چشمه هم اشاره داشت و بيان کرد: در روستاي ده چشمه خواست مردم در خصوص فاضلاب بود که خواست به حقي است و نيازمند ماده 23 مي‌باشد و در سال‌هاي گذشته بخشي از آن آغازشده بود که مقرر شد طي جلسه مشترک با سازمان محيط‌زيست مباحث مربوط به اخذ مجوز با توجه به اينکه مطالعات اين کار انجام‌شده پيگيري آن صورت پذيرد و انشاالله مجوز ماده 23 اين کار اخذ شود و کار نيز شروع شود.

وي به اصلاح شبکه فاضلاب شهر باباحيدر هم اشاره داشت و تصريح کرد: شهر بابا حيدر هم به همين شکل همين خواسته را داشتند که با توجه به ماده 23 اخذشده منتظر موافقت با سازمان برنامه هستيم که اميد است اين موافقت صورت بگيرد تا کار اجرايي آغاز شود و بحث اصلاح شبکه نيز به همين صورت که باهم افزايي و مشارکت شهردار و شوراي شهر اين کار را پيش ببريم.
 
محمدي در مورد اصلاح شبکه شهر پردنجان هم گفت: در شهر پردنجان هم بحث هم‌افزايي را داريم که با همکاري شورا شهر و شهردار بحث اصلاح شبکه آن نيز تکميل خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
31
امروز
184
دیروز
159
هفته
1617
ماه
68859