در اين دولت هيچ پروژه‌اي مجدد افتتاح نخواهد شد/ آينده نزديک شاهد اتفاقات بسيار خوبي خواهيم بود

کد خبر: 179017 تاریخ انتشار: 1401/06/06
نمایش: 225
اخبار
فرماندار شهرستان فارسان گفت: تعدادي پروژه بودند که در سنوات قبل به دلايلي افتتاح شدند منتها قابليت بهره‌برداري براي مردم عزيز فراهم نبود و در اين دولت هيچ پروژه‌اي مجدد افتتاح نخواهد شد مگر اينکه در ادوار گذشته به‌صورت ناقص افتتاح‌شده باشد.

سيد هادي صالحي در آيين بهره‌برداري از طرح‌هاي شهرستان فارسان با حضور استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در هفته دولت پروژه‌هايي را در دست اقدام داريم 9 پروژه جهت افتتاح و 10 پروژه جهت کلنگ زني که برنامه‌ها مشخص‌شده بودند که در حضور استاندار و توسط معاون سياسي و امنيتي کلنگ زني و افتتاح شدند.
 

وي افزود: صندوق کارآفريني اميد دو پروژه افتتاحيه داشتند که يکي از پروژه ها افتتاح شد و پروژه  ديگر به پروژه‌هاي در حال اجرا اضافه شد.
 

صالحي در ادامه بيان داشت: جهت گاز کشي شهرک صنعتي جونقان مبلغ 20 ميليارد تومان و براي برق اين منطقه مبلغ 10 ميليارد تومان اختصاص داده‌شده است.
 
وي اظهار داشت: در شهرستان فارسان از قسمت جونقان تا بخش بابا حيدر کليه پروژه‌ها عمراني هستند ازجمله پروژه سد و جاده و ساير پروژه‌ها که در حال فعاليت هستند.


فرماندار شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه در سفر رياست محترم جمهور با پيگيري‌هاي استاندار محترم اعتبار خوبي به شهرستان فارسان تخصيص داده شد اميدواريم که از اين فرصت بهره لازم را ببريم و فعاليت‌هايي را به سرانجام برسانيم.
 

صالحي افزود: در سطح شهرستان فعاليت‌هاي خوبي شروع‌شده و تداوم پيدا خواهند کرد در شهرها و روستاهاي خود شهرستان پروژه‌هايي افتتاح‌شده که انشاالله در آينده و تا ايام‌الله دهه فجر آماده و به مناسبت اين ايام افتتاح خواهند شد و کار خود را آغاز مي‌کنند.
 

وي اظهار داشت: تعدادي پروژه بودند که در سنوات قبل به دلايلي افتتاح شدند منتها قابليت بهره‌برداري براي مردم عزيز فراهم نبود و در اين دولت هيچ پروژه‌اي مجدد افتتاح نخواهد شد مگر اينکه در ادوار گذشته به‌صورت ناقص افتتاح‌شده باشد.


وي گفت: تعدادي از کارهايي که در شهرستان فارسان اتفاق مي‌افتد ازجمله در حوزه گاز 14 الي 15 ميليارد تومان براي مراکز توليدي در حال اتفاق است و در آينده نزديک در حوزه کشاورزي و گردشگري و صنعت شاهد اتفاقات بسيار خوبي خواهيم بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
21
امروز
43
دیروز
825
هفته
4154
ماه
71893