روستاي ده چشمه يکي از روستاهاي ويژه گردشگري در کشور است

کد خبر: 178607 تاریخ انتشار: 1401/05/05
نمایش: 182
اخبار
مجوز ايجاد اشتغال گردشگري بايستي در کمترين زمان صادر شود

✅فرماندار شهرستان فارسان گفت: روستاي ده چشمه را يکي از روستاهاي ويژه گردشگري در کشور دانست که ايجاد هتل‌آپارتمان و مراکز بوم گردي و اردوگاه گردشگري در اين روستا بر توسعه صنعت گردشگري در شهرستان کمک خواهد کرد.

🔸️سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان طي بازديدي که از مجتمع و اردوگاه خصوصي در حال تکميل روستاي گردشگري ده چشمه داشت گفت: يکي از مزيت‌ها و پتانسيل‌هاي اين شهرستان صنعت گردشگري است که اگر از اين صنعت به‌درستي استفاده شود بيشترين اشتغال پايدار را خواهد داشت.

🔸️وي افزود: کليه دستگاه‌هاي متولي امر در حوزه مجوز ايجاد اشتغال گردشگري بايستي در کمترين زمان ممکن نسبت به دادن مجوزهاي لازم به بخش خصوصي اقدام نمايند هرگونه کم‌کاري قابل‌قبول نيست.

🔸️سيد هادي صالحي روستاي ده چشمه را يکي از روستاهاي ويژه گردشگري در کشور دانست که ايجاد هتل‌آپارتمان و مراکز بوم گردي و اردوگاه گردشگري در اين روستا بر توسعه صنعت گردشگري در شهرستان کمک خواهد کرد.

🔸️همچنين فرماندار فارسان ضمن بازديد سرزده از منطقه گردشگري پيرغار با تعدادي از گردشگران و ميهمانان حاضر در اين منطقه ديدار و نظر آنان را جهت بهبود وضع خدمات‌رساني جويا و دستورات لازم در اين خصوص به مسئولان به مسئولان داد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
23
امروز
314
دیروز
697
هفته
2862
ماه
69676