جلسه کميته مديريت بحران شهرستان فارسان برگزار شد

کد خبر: 178559 تاریخ انتشار: 1401/05/04
نمایش: 227
اخبار
آماده باش دستگاههاي خدمات رسان شهرستان فارسان براي مقابله با سيل احتمالي

🔶فرماندار شهرستان فارسان در جلسه مديريت بحران گفت: بنابر پيش بيني سازمان هواشناسي، بخش وسيعي از شهرستان   تا پايان هفته جاري تحت تاثير سامانه بارشي جديدي قرار مي گيرد که پيامد آن بارش هاي سنگين و جاري شدن سيل در  فارسان خواهد بود.

🔶سيد هادي صالحي  پاکسازي مسيل ها و کانال هاي انتقال آب بخصوص عشاير، عدم اتراق در حاشيه رودخانه ها ، عدم چراي دام در ارتفاعات و اجتناب از صعود به قله‌ها را خواستار شده است.

🔶وي با اشاره به تشکيل نشست ستاد بحران   اين شهرستان افزود: مقرر گرديد از تمامي ظرفيت ماشين آلات بخش دولتي براي کاهش خسارات و مديريت بهينه سيلاب استفاده کنند.

🔶صالحي  افزود: به شيلات داران در اين زمينه اطلاع رساني و هشدار داده شد، تيم‌هاي امدادي و خدمات رسان همچون هلال احمر، برق، آب و  ارتباطات در مناطق آسيب‌پذير حضور يافته تا در صورت بحران و بروز خسارت در کوتاه ترين زمان ممکن به رفع مشکل اقدام کنند.

🔶فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: به دستور استاندار تا پايان فعاليت سامانه بارشي مرخصي و ماموريت تمامي فرمانداران، بخشداران، دهياران، شهرداران و اعضاي ستاد پيشگيري هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران لغو شد.

🔶وي از مردم و شهروندان به ويژه روستاييان و عشاير شهرستان  خواست چنانچه در مناطق در معرض سيلاب قرار دارند از حضور در مسيل و رودخانه ها اجتناب کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
120
امروز
363
دیروز
883
هفته
3823
ماه
71327