جاده فارسان به دشتک سومين جاده مواصلاتي چهارمحال و بختياري به خوزستان/موانع افتتاح اين جاده برطرف شود

کد خبر: 178406 تاریخ انتشار: 1401/04/13
نمایش: 205
اخبار
قدرت الله حمزه نماينده مردم اردل، فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: يکي از افتخارات نظام جمهوري اسلامي جاده فارسان به دشتک مي‌باشد که لازم است با حضور پيمانکار و رفع مورد سيمان و آرموتور کار هرچه سريع‌تر آغاز و به نتيجه برسد.

يکي از اين محورهاي پررفت‌وآمد، جاده فارسان به دشتک است، که سومين جاده مواصلاتي چهارمحال و بختياري به خوزستان محسوب مي‌شود.

چند سالي است که اين مسئله دغدغه مسئولان استان شده و براي رسيدگي به وضعيت اين جاده و برطرف کردن مشکلات آن اقدامات زيادي انجام‌شده است.

فارسان و دشتک در نقشه به‌طور مستقيم 15 کيلومتر فاصله‌دارند اما مسافران و ساكنان اين شهرها به دليل مسير کوهستاني و صعب‌العبور بايد مسافت بيشتري را طي کنند تا به مقصد برسند. پروژه جاده دشتک-فارسان از سال 84 آغازشده است.
 
نماينده حوزه انتخابيه اردل فارسان و کوهرنگ گفت: در راستاي نظارت بر پروژه‌ها با حضور دو فرماندار فارسان و اردل بازديدي از تونل مشترک بين اين دو شهرستان داشته ايم.
 
حمزه بيان داشت: در سفر رياست جمهوري هم خوشبختانه اعتباري براي اين پروژه در نظر گرفته شد که اميد است هرچه سريع‌تر و به نحو احسن کار پروژه به اتمام برسد.

وي در ادامه افزود: پيشرفت کار پروژه تونل خوب است مشکلاتي نيز دارد که مقرر شد مسئولين دو شهرستان پيمانکار را مکتوب معرفي کنند تا با حضور پيمانکار کار شروع شود تا نتيجه کار زودتر ديده شود و پروژه زودتر به بهره‌برداري برسد.

حمزه خاطرنشان کرد: پروژه تونل و جاده يکي از افتخارات نظام جمهوري اسلامي مي‌باشد و اميد است با حضور پيمانکار و رفع مورد سيمان و آرموتور کار هرچه سريع‌تر آغاز و به اميد خدا به نتيجه برسد.

نماينده مردم اردل فارسان کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي همچنين در سفر به شهرستان فارسان از پروژه‌هاي نيمه کار اين شهرستان بازديد کرد.

حمزه افزود: خوشبختانه تمام پروژه‌هاي اين شهرستان فعال مي‌باشد ولي کارهاي آن‌ها به‌کندي انجام مي‌شود

وي گفت: چهار خط فارسان کوهرنگ تونل فارسان دشتک سد غدير بابا حيدر چهار خط پردنجان جونقان استخر شنا جونقان پمپاژ آب به سد الج طرح توسعه کشتارگاه جونقان از مهم‌ترين اين پروژه‌ها مي‌باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

دیدار مردمی با فرماندار

ملاقات مردمی : روزهای دوشنبه

ساعات ملاقات : 9 لغایت 12   

نشانی : فارسان - میدان امام خمینی (ره) - بلوار شهید مطهری  

 شماره تماس : 03833227111

پیوندها







اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
17
امروز
380
دیروز
697
هفته
2862
ماه
69676